|
Post by peetu on May 1, 2015 22:30:05 GMT
ja nyt odotellaan sitä, pääsenkö miäki roolii
|
|
|
Post by Vanilla on May 2, 2015 7:37:32 GMT
ja nyt odotellaan sitä, pääsenkö miäki roolii Haha, toivotaan parasta
|
|
|
Post by peetu on May 2, 2015 8:40:44 GMT
ja nyt odotellaan sitä, pääsenkö miäki roolii Haha, toivotaan parasta tottakai, tottakai
|
|
|
Post by Vanilla on May 2, 2015 10:28:09 GMT
Haha, toivotaan parasta tottakai, tottakai Itseasiassa kyllä mä uskoisin että pääset koska muutkin ovat päässeet.. Ja yleensä vaikka kestää ni kai te automaattisesti ootte mukana? En oo varma mut uskoisin kun oon nähny et kaikki ollaan hyväksytty..
|
|
|
Post by peetu on May 2, 2015 13:14:29 GMT
tottakai, tottakai Itseasiassa kyllä mä uskoisin että pääset koska muutkin ovat päässeet.. Ja yleensä vaikka kestää ni kai te automaattisesti ootte mukana? En oo varma mut uskoisin kun oon nähny et kaikki ollaan hyväksytty.. Hyvin mahdollista mut nyt en pysty kuitenkaan roolii
|
|
|
Post by Vanilla on May 2, 2015 13:25:17 GMT
Itseasiassa kyllä mä uskoisin että pääset koska muutkin ovat päässeet.. Ja yleensä vaikka kestää ni kai te automaattisesti ootte mukana? En oo varma mut uskoisin kun oon nähny et kaikki ollaan hyväksytty.. Hyvin mahdollista mut nyt en pysty kuitenkaan roolii Jaajaa
|
|
|
Post by peetu on May 2, 2015 16:55:08 GMT
Hyvin mahdollista mut nyt en pysty kuitenkaan roolii Jaajaa nyt kun selvisin sisälle, vois miettiä onko se aivan kauhea rikos jos jotain roolisin tänne
|
|
|
Post by lady sofia1 on May 2, 2015 20:17:10 GMT
Pitäisköhän munkin jo roolia? :3
|
|
|
Post by Vanilla on May 3, 2015 8:08:08 GMT
Jaajaa nyt kun selvisin sisälle, vois miettiä onko se aivan kauhea rikos jos jotain roolisin tänne Njääh, tuskimpa kukaa sua tappaa Ja ed. kannattaa
|
|
|
Post by peetu on May 3, 2015 8:26:56 GMT
nyt kun selvisin sisälle, vois miettiä onko se aivan kauhea rikos jos jotain roolisin tänne Njääh, tuskimpa kukaa sua tappaa Ja ed. kannattaa sit kun pääsen koneelle ni varmaa roolin jotai
|
|
|
Post by Vanilla on May 3, 2015 10:26:44 GMT
Njääh, tuskimpa kukaa sua tappaa Ja ed. kannattaa sit kun pääsen koneelle ni varmaa roolin jotai Haha, kapina xD Halutaa nii kovaa tänne et on pakko, mut ymmärrettävää ja onhan se luvallista jos kaikki on tähän asti päässy.. Kaiketi
|
|
|
Post by peetu on May 3, 2015 10:32:55 GMT
sit kun pääsen koneelle ni varmaa roolin jotai Haha, kapina xD Halutaa nii kovaa tänne et on pakko, mut ymmärrettävää ja onhan se luvallista jos kaikki on tähän asti päässy.. Kaiketi nii , eikä kukaan huomaa, ettei oo hyväksytty jos niille ei kerrota 8D
|
|
|
Post by Vanilla on May 3, 2015 10:49:23 GMT
Haha, kapina xD Halutaa nii kovaa tänne et on pakko, mut ymmärrettävää ja onhan se luvallista jos kaikki on tähän asti päässy.. Kaiketi nii , eikä kukaan huomaa, ettei oo hyväksytty jos niille ei kerrota 8D Hahaha
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2015 14:37:49 GMT
Yh, tekis mieli roolata tänne mut en tiiä oonko mukana vai en... D:D
|
|
|
Post by peetu on May 6, 2015 17:09:15 GMT
Yh, tekis mieli roolata tänne mut en tiiä oonko mukana vai en... D:D sama