|
Post by Taistelukala on Apr 23, 2015 3:59:01 GMT
Tekiskö jonkinlaisen fantasiaseikkailu ropen tänne? Olis kyl kiva.. Mäki mietin et pitäiskö mun kirjottaa tänne yks mun lukuisist luonnoksist.. Hehe
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 23, 2015 4:40:43 GMT
Suunnittelin fantasiaropen tos eile illalla ja... Voin julkasta sen tänään jos joku haluaa.
|
|
|
Post by Taistelukala on Apr 23, 2015 13:22:17 GMT
Suunnittelin fantasiaropen tos eile illalla ja... Voin julkasta sen tänään jos joku haluaa. Voit sää sen julkasta jos ite haluat mä oon näillä näkymin tulossa jos juoni nappaa
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 23, 2015 13:58:06 GMT
Juu voin uskoa hm... Pitäiskö tarttua toimeen?
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 23, 2015 14:03:25 GMT
Oon hiukka eksyksis. Mite sainkaan tehtyä / luotua uuden keskustelu/ ylipäätään Forumin. Englanti niin surkeeta :-o
|
|
|
Post by Lady sofia1 on Apr 23, 2015 15:08:00 GMT
Moi taas
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 23, 2015 15:18:04 GMT
Moi taas Terve
|
|
|
Post by Taistelukala on Apr 24, 2015 14:18:57 GMT
Vähän elotonta täällä
|
|
|
Post by Petra on Apr 24, 2015 15:19:32 GMT
Oon hiukka eksyksis. Mite sainkaan tehtyä / luotua uuden keskustelu/ ylipäätään Forumin. Englanti niin surkeeta :-o Create Thread
|
|
|
Post by sesaku on Apr 24, 2015 18:51:00 GMT
Heei! Nyt selvisi, tai no eilen jo, että lähden kahden viikon valmennukselle Hollantiin, joten tuskin pääsen roolailemaan!
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 25, 2015 8:18:01 GMT
Oon hiukka eksyksis. Mite sainkaan tehtyä / luotua uuden keskustelu/ ylipäätään Forumin. Englanti niin surkeeta :-o Create Thread Kiitos!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 25, 2015 15:19:54 GMT
Uskaltaako tänne tulla?
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 25, 2015 16:05:13 GMT
Uskaltaako tänne tulla? Juu uskaltaa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 26, 2015 8:22:52 GMT
Juu uskaltaa No hyvä Katotaan, mitä saan aikaseks...
Laugh your heart out, Dance in the rain Cherish the moment, Ignore the pain Live. Laugh. Love. Forgive and Forget, Life is too short to be Living with regrets
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 26, 2015 8:40:53 GMT
Lainasinpa hassusti ton äskesen viestin... Gabriela ’Gab’ Elysia Harmond - 19 – hetero – pystyy tuottamaan toiselle kipua - Medicine Ulkonäöstä & muuta: - Tummat, punertavan ruskeat pitkähköt hiukset. - ^ Saman sävyiset silmät. - Keskimittaista naista huomattavasti pidempi – lähes 190cm pitkä. - Tavaramerkkinä pitkät mekot ja koristeelliset kengät. Kyvystä lisää: - Kipu voi kohdistua kuinka kovaa tahansa, millaisena tahansa, ja mihin tahansa kohtaan. - Gab ei voi välttämättä aina kontrolloida kivun tuottamista; joskus saattaa satuttaa tietämättään toista, tai ei pystykään lopettamaan. - Varjopuoli on, että Gabriela itse tuntee jokaisen kivun pistoksen jonka hän aiheuttaa ja juuri niin kovana kuin uhri tuntee. Jos uhrin mielestä kipu on pieni, mutta ärsyttävä – on se sitä myös Gabille. Toivottavasti saitte jotakin käsitystä. + Yritän liittää kuvan tähän Laugh your heart out, Dance in the rain Cherish the moment, Ignore the pain Live. Laugh. Love. Forgive and Forget, Life is too short to be Living with regrets
|
|