Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2015 9:49:07 GMT
Gabriela ’Gab’ Elysia Harmond tuijotti kaukaisuuteen korkeiden puiden ylitse keskittyen kykyynsä – se kun oli ihanasti pamahtanut päälle juurin kun neito oli kättelemässä vierasta. Tämä oli tapahtunut kaksikymmentä minuuttia sitten jonka takia hän oli paennut omiin oloihinsa mahdollisimman nopeasti. Hänen pitäisi saada nämä niin sanotut kohtaukset loppumaan. Kontrolli oli hyvin tärkeää – ellei sattunut olemaan masokistinen. Vihdoinkin Gabriela saattoi katsoa muualle, keskittymään johonkin muuhun kuin kivun tuottamiseen. Helpotuksen huokaus purkautui naisen huulilta. Tuntiessaan itsensä jälleen ihmismäiseksi neiti Harmond käveli taloon jonka ikkunassa oli aikaisemmin huomannut jonkun. Poika oli siellä vieläkin. Matalat sandaalit kopisivat puisella lattialla punaisen mekon helmojen hulmutessa olohuoneeseen päin. ”Hei!” kuului iloisesti nuoren suusta tämän pysähtyessä vähän matkan päähän. Gabin ajatustenjuoksua ja mielialoja oli mahdotonta seurata. Vasta äskenhän hän oli vihoitellut itselleen ja nyt jo tervehti toista iloisena. // Joo tää, ... yh. joo ja sori et en ehtiny sittenkää roolaa
Pitäiskö munki roolata toi mun jonneki sinne? Pitäis.
|
|
|
Post by peetu on May 16, 2015 22:19:04 GMT
Roolailen huomenna ja sori tää katoominen. Ollu vähä kiireitä ja porot temppuilee päälle...
|
|
|
Post by Vanilla on May 17, 2015 6:52:38 GMT
Roolailen huomenna ja sori tää katoominen. Ollu vähä kiireitä ja porot temppuilee päälle... Porot?
|
|
|
Post by peetu on May 17, 2015 18:48:08 GMT
Roolailen huomenna ja sori tää katoominen. Ollu vähä kiireitä ja porot temppuilee päälle... Porot? porot mitä niistä? nurkissa pyörii pari sataa, varmaa kolme. Roolaus varmaa huomenna!
|
|
|
Post by Vanilla on May 18, 2015 8:18:54 GMT
porot mitä niistä? nurkissa pyörii pari sataa, varmaa kolme. Roolaus varmaa huomenna! Asuksä niin pohjoses??
|
|
|
Post by peetu on May 18, 2015 10:08:45 GMT
porot mitä niistä? nurkissa pyörii pari sataa, varmaa kolme. Roolaus varmaa huomenna! Asuksä niin pohjoses?? Juu tääl lapissa
|
|
|
Post by Vanilla on May 18, 2015 14:14:07 GMT
Juu tääl lapissa Haistaa kukka
|
|
|
Post by peetu on May 18, 2015 15:12:04 GMT
Juu tääl lapissa Haistaa kukka Miks :-D vois ehkä roolailla mut en tiiä ehinkö
|
|
|
Post by Vanilla on May 18, 2015 18:47:16 GMT
Haistaa kukka Miks :-D vois ehkä roolailla mut en tiiä ehinkö Nii se on taas asia erikseen
|
|
|
Post by Taistelukala on Jul 17, 2015 10:29:16 GMT
Hitsit ku mulla on kamala ikävä roolipelaamista xD
|
|
|
Post by Taistelukala on Oct 22, 2015 14:41:30 GMT
Tää on tainnu kuolla ;-;
|
|