|
Post by Taistelukala on Apr 21, 2015 18:04:55 GMT
Te saatte sit kuvitella iha ite miltä Axel näyttää niitten mun kuvailujen perusteel
|
|
OMGemmin
New Member
Tere, Moro ja heippatirallaa!
|
Post by OMGemmin on Apr 21, 2015 18:06:01 GMT
Molly Isabella Phoenix - 18v - Bi - Pystyy muuttumaan näkymättömäksi - sofia1 Molly omistaa pitkät mustat hiukset otsatukan kera ja hän on 160cm pitkä. Hän yleensä pukeutuu goottimaisiin, rock ja punk vaatteisiin sekä asusteisiin, hän pitää todella paljon erikoisia ja näyttäviä koruja kuten piikkikaulapanta korua ja sen kanssa ristikaulakorua ja hänen ehdoton tavaramerkkinsä on musta eläimen kallon näkoinen sormus. Molly on luonteeltan ystävällinen, huumorintajuinen ja ujo, yleensä jos häntä alkaa hävettämään tai joku kiusaa häntä ja hän nolostuu niin hän muuttuu näkymättömäksi, monet ovat kiusanneet koulussa Mollyn ulkonäköä joten hänestä on tullut myös hiukan arkakin muttei liian koska hän on päättänyt ajatella että ei anna muiden mielipiteen määrätä häntä. Hän ei ole pitkävihainen eikä suutu helpolla mutta hän on todella herkkä joten mieti mitä sanot hänelle koska tuskini nautit siitä että hän alkaa itkeä ja melkein voisi sanoa kun näet Mollyn itkevän niin tunnet hänen surunsa minkä sinä itse aiheutit. Mollyn on kyllä todella helppo tutustua vaikka hän ujo onkin, mutta välillä käy vain niin ettei ystävystymisestä vain tule mitään. Mukana juu :3
|
|
|
Post by Lady sofia1 on Apr 21, 2015 18:24:50 GMT
Pitäisköhän alkaa kohta roolia? ;3
|
|
|
Post by Taistelukala on Apr 21, 2015 18:27:20 GMT
Vois kyl kohta roolimisen alottaa :3
|
|
OMGemmin
New Member
|
Post by OMGemmin on Apr 21, 2015 18:34:21 GMT
Puppelipuppeli
mitä himputtia mä keksin tähän mun sormeen?! Nyyh päälle tunnin jomottanu ja pistelly ihan helkatin kovaa tosta oikeen käden etusormen kynnen oikealta puolelta sillai coool ei oo haavaa eikä mittään, paitsi OLI haava about kaks viikkoo sitten, oiskos se päässy tulehtumaan ja nyt kostautuu.. ;___;
Ärsyttävä
|
|
|
Post by Petra on Apr 21, 2015 18:35:14 GMT
Puppelipuppeli mitä himputtia mä keksin tähän mun sormeen?! Nyyh päälle tunnin jomottanu ja pistelly ihan helkatin kovaa tosta oikeen käden etusormen kynnen oikealta puolelta sillai coool ei oo haavaa eikä mittään, paitsi OLI haava about kaks viikkoo sitten, oiskos se päässy tulehtumaan ja nyt kostautuu.. ;___; Ärsyttävä Pistä helppiä osastolle nii ehkä joku tietää
|
|
OMGemmin
New Member
|
Post by OMGemmin on Apr 21, 2015 18:36:40 GMT
Puppelipuppeli mitä himputtia mä keksin tähän mun sormeen?! Nyyh päälle tunnin jomottanu ja pistelly ihan helkatin kovaa tosta oikeen käden etusormen kynnen oikealta puolelta sillai coool ei oo haavaa eikä mittään, paitsi OLI haava about kaks viikkoo sitten, oiskos se päässy tulehtumaan ja nyt kostautuu.. ;___; Ärsyttävä Pistä helppiä osastolle nii ehkä joku tietää Kopioin ton tekstin ja laitan sinne nimittäin sattuu iha kivasti :')
|
|
|
Post by Taistelukala on Apr 21, 2015 18:45:14 GMT
Jaksetaanko me ihmiset alottaa rooliin? Harmi ettei tääl oo ketää homopoikaa 3: Axel jää yksinäiseks
|
|
|
Post by Lady sofia1 on Apr 21, 2015 18:56:56 GMT
Nii Mutta onhan mulla Thomas joka on bi
|
|
|
Post by vanilijallinen on Apr 21, 2015 19:37:29 GMT
Hei, uskaltaisikohan tänne tulla? oon nimittäin hulluna roolipelaamiseen ja näin suomeksi addiktoitunut siihen.. Ja tuota.. Onko aktiivisuuteen mitään tiettyä vaatimusta?
|
|
|
Post by vanilija on Apr 21, 2015 20:11:18 GMT
Olen siis tuo vanilijallinen ku menin unohtamaan saliksen.. Xc
|
|
|
Post by Taistelukala on Apr 22, 2015 4:20:50 GMT
Nii Mutta onhan mulla Thomas joka on bi Nice
|
|
|
Post by sesaku on Apr 22, 2015 4:49:13 GMT
ja on tuo walter pan
|
|
OMGemmin
New Member
|
Post by OMGemmin on Apr 22, 2015 9:04:21 GMT
Hei, uskaltaisikohan tänne tulla? oon nimittäin hulluna roolipelaamiseen ja näin suomeksi addiktoitunut siihen.. Ja tuota.. Onko aktiivisuuteen mitään tiettyä vaatimusta? Ei ole mitään tiettyä vaatimusta että sen verran roolataan kun haluaa ja sillon kun jaksaa
|
|
|
Post by Vanilla on Apr 22, 2015 9:19:47 GMT
Selvä, kiitos tiedosta - ja oikeesti unohdan noi salikset koko ajan Ja oon oikeesti toi kuka tota kysy xD
|
|